Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













kränger en taxibil långt bor i landet ingen-jävla-stans



 
Har idag varit på utflykt bland snoppar och stjärtar....och då tror ni att jag varit på någon slags orgieklubb eller dyl - det stämmer! eller eventuellt inte??? har hängt på millesgården på joannas kneg, KÄNSLAN är kanske mer att man kliver in i denna typ av orgieklubb än vad verkligheten är pga nakna män (statyer) finns överallt. Ett jättetips iallafall för er som gillar.....kön....eller god mat och annan fin utsikt!!!!! jag har i övrigt insett följande idag: mina stortår är för långa för tofflor & att d inte är nån idé att klippa sönder ett par loafers i hälarna för att rocka "sandaler" pga fotsvetten gör att fossingarna ändå får hänga m asfalt. d va allt för idag hejdo

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: