Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













sjömän härjar över haven de blå



 
Alltså säg mig hörrni! Visst är jag inte den enda på den här jävla planeten som packar med mig "skärgårdsrelaterade" kläder när jag åker till just...skärgården? säg nu inte "jaa självfallet,  fotriktiga skor är a och o" alla som är nått vet att i skärgårn använder vi oss av stilett, annat vore lögn. ÅTER!!!! -> jag packar ner t-skjortor med ankare på? Sätter på mig sjömanshatt och packar ner randiga kläder. vem är jag ens???? en qul anekdot: en gång när jag arbetade i butik hade jag på mig denna sjömanshatt varpå en gybbe frågar mig om jag är en "seamen-daughter" poletten föll ner nu för mig, han undrade ju om jag var ett spermiebarn och inte om jag var en sjömansdotter????? har gått å trott fel hela mitt vuxna liv, ack o ve blommor o bin va 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: