Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













FEM TIPS PÅ FREAKING FUCKING FRIYAY



ja hörrni, era rövare!!! vad säger en?? Jag är som arboga, jag kommer efter....... lev m d! Vill idag tipsa er om fem greyer som jag tycker är extra kewl för tillfället! gla freitag


1. YUC! Jag vill aldrig sluta prata om denna restaurang pga too much good food för mig att hantera. Mexikansk, billig (allt är ju relativt :S) mat som man med fördel käkar...eh obvy? *delar med bordsgrannen. ps. ta med mikrofon, grammofon eller kanske papperslappar att kommunicera med pga musiken är hög!!!!!!! obs! jag klagar inte ens???? ps 2. välj sotad avocado annars kommer du till helvittet



2. 1. Kakan är m podd!!! "Under huden med kakan" den är helt färsk, fräsch, nykläckt, ej härsken. Vi ska alltså inte "under huden" och hänga med diverse vätskor i typ spritomloppet nonne nonne....det tjattras om kroppshyddor, normer och den lelle beautyn för er som gillar d. ps. kakan är livets människa <3


3. den här gode bra smoothiebowlen (*viktigt att va moderiktig*) som jag gjort tri dagar i rad ~ish!!!!! vem är jag ens??? Om ni är oroliga för en eventuell identitetskris kan ni utesluta diverse frön och pulver, d e okey!!! Du behöver: Mandelmjölk, fryst banan, blåbär, ingefära, grönt pulver (hasch), chiafrön och linfrön

 
4. Vill rekommendera cleo's nya ep pga hon är en fulländad människa!!!!!! är beredd å lova att mitt nya namn blir roland om denne individ inte är sveriges bästa rappare. Tryck på piccan för att ta del av öronsnasket. Återkom med recension?? eller kanske blir dålig stämning då, avgör ni. 
 
 
 
5. Sist men inte minst.....bajsa med öppen dörr :')) utlovar en mkt befriande känsla och gillar idén om en fullkomlig drop in-anda. wilkomen in på skithuset!
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Jaa fan, jag måste testa YUC! Hur är vego-utbudet där?

Bajsa med öppen dörr, njaaa, jag tycker liksom det är mysigt att stänga in sin? Göra som en liten bajskoja :)))

Svar: yuc är fantastiskt! jag tycker det var okej, jag åt en sotad avocado och en pulled jackfruit som var så fruktansvärt goda + vego då förstås! vet att de fanns fler alternativ så tycker absolut att d är värt ett besök för veggos :)))
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: