Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













gnussa litegrann så dyker snart vinsten i form av en stortå fram



hörrni det är fan t-shirt väder för er som har missat d!!!!!! ut å insup d-vitamin vettja. Jag tror fan jag har fått färg idag?? med 'färg' menar jag inte någon sexig bränna med lite lyster utan mer åt de röda hållet...jag sitter i övrigt i någon bloggig rymdfrilla och pillar. känner mig som en tönt eller ev som en mellanstadieelev men denna frilly men ~andas färshion bajsa färshion har varit mitt motto sen nittiotalet när magkort spice girls topp var inne. Nu vill jag allra helst äta godis eller en portion till middag men sitter mest och förvirrar mig över saker o ting. t.ex att jag har en tatuering på halsen som jag hade glömt bort framtills dess att jag satt på photobooth och mötte pippifågeln! KUL ändå sånt eller bara en släng av alzheimers light, oklart d

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: