Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













kattegatt har en skitnisse i sin hatt



hej från en nykläckt örti-åring!!!! SKÄMTA. 24-åring, snälla någon. Lungende beda! Skall imorgon förtära birr i födelsedagens tecken eller ev fyllans???  Har samlat ett gott gäng med polare som ska samlas på något sunkigt öl-hak där vi ska dela diverse kroppsvätskor. tolka d hur ni vill va!!!!!! ledtråd: d är ingen orgie. Eg knappade jag meg in här på blöggy för att tala om för er att jag i veckan åt LIVETS jävlar i mig-lunch, restaurangen heter icha icha och passar för alla lik...eller mena köttätare & veganer. Ät och kom sedan tillbaka och säg att ni avgudar mig pga detta tips. tack o hej leverpastej

KOMMENTARER

  -  

Vill också bo i Sthlm å va med diiiig

Svar: Jaaa men kom kom!!!
alexaaaa.blogg.se

  -  

Men fy då jag med! Alltså vill också bo och göra grejer där med dig och er! <3 Bra bloggis btw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: