Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













svamp och övertramp



*Illustrerar dagens mående* mår dock icke som jag ser ut???? - alltså förjävligt, mår ypperligt bra. Lite bakisbajs ev men en har väl dött för mindre??? Var igår som nämnt ute och drack öl med ALLA mina cheyer, SKÄMTA. Inte alla! Men många av dem girlz. avslutade kvällen strax innan den va barnet med en pommestallrik + bea. helvitte, LIVETS RÄTT. Somnade lyckligt med fylle-andedräkt & div rester mellan tänderna. hej så länge

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: