Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Pax att vara som alla andra, här vare årsresumé!



JA eftersom det verkar va så jävla pöppis med en sånhäringa årsresumé så tänkte jag hoppa på't jag med! 


JANUAREYY-MARSEYY

Fyllde ett tjog och fick världsbra överraskningar i form av presenter, tårta och CHÄMPÄGN. Firade in nya året i Åre, en sjukt välkommen och tacksam resa! 

APRILEYY-JUNEYY....OK fattar......
När sömmaren kom åkte jag & Sebbe på vår första resa tillsammans, till Barcelöna (F.ö världens jävlar i lådan bästa stad) Jag piercade smiley och tatuerade mig mera mera ho Franco. Jag flyttade hemifrån till ett kollektiv på Skolgatan å så blev vi med nytt köksbord etc.

JULI-SEPTEMBER

Hängde i schtuga med babe, käkade ofta ute, firade ett världsbäst midsommar i Thors stuga (Återigen TACK!!!) Flyttade ihop på Berghem med Sebbe och sedan ut för att flytta in i våran alldeles egna 36 kvmäRSCH lägenhet som vi numera bor i. Träffade mycket fina o gamla o såna vänner. 


OKTOBER-DECEMBER
MVH EGOISTJAVISST, lyssnade mycket på lp, var på en kioskvältarmaskerad som avsked till mina hjärtys som numera bor i Australien eller aussie om det behagar OoocH pussade på min fina fina kusin. 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: