Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Jag ska aldrig mer vika mig för elaka troll



                                                                                                       
Är NU officiellt en semesterchey i  tjugo dar, känns ca: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fri tolkning! Vaknade imorse kvart över kotten å det första jag gjorde var att storstäda???? Eh, är väl mer tänkt att jag ska typ peta stortånagel, bajsa på obestämd tid och äta gott, är det inte sånt man gör när man semestrar? ha ha. Har jallafall massor att se framemot, åker till hufuvdstaden med prinsen på torsdag för att kvalitetshänga med pärys och annan fin släkt <3<3. ÅÅÅCH för att inte glömma, så ska jag på bröllop den 23:e vilket är STORT för en pga aldrig entrat ett bröllop, hur uppför man sig??? krävs det bordsskick så kommer jag aldrig mer bli bjuden på fler bröllisar......PUSS! ps.  längtar efter er mina läsare, vars fan je ni? visa er

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: