Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Räkost



Imorgon åker jag till hufvudstaden för att kvalitetshänga  med mina pärys, har typ dödsstädat här hemma som gamlingar gör när dom känner på sig att döden är nära. Jag har donat och lagt fram som i det fallet skulle vara typ ärvegods men som i mitt fall är räkningar som Sebbe måste hålla koll på innan vi ses igen....vilket är två å....dagar :S ha ha ha. I övrigt är mina bästa upptäckter idag att "hen" och "mutta" räknas som ord i ruzzle! De va allt för mig TJOFRÄS 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: