Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













BÄRA Å BRISTA ELLER ÄRA Å BIRA.



 
HEJ HEJ SVEJS...MENS! Lägger upp två bilder från  två styckna bättre tillfällen, t.ex när en dricker öl och när en sitter på bibblan & insuper kvalitativ LUFT och kunskap. Två tillfällen som jag räknar tio gånger bedre än nu, mår nämligen purket och illa pga  sprungit det lelle intervallpasset från HELVETET (Känns det som i nuet) vill kräkas alternativt ta en macka med mycket smör. Imorgon jobbar jag mitt sista vardagspass på jobbet vilket känns HELT-JÄVLA-FANTASTISKT,  UTOMORDENTLIGT, SJUKT, LEDSAMT, GLATT OCH....bra. Fan, nu väntar en ny era! weho PUSS, KJAM O SKED i vanlig ordning da

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: