Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Brända toppar och dalar kvalar in i spegelsalar



 Howdy hörrni! Alltså det verkar jag som att jag blivit nå nattuggla nowadays, blöggar endast denna tid på dygnet....kanske för att jag har så mycket annat viktigt för mig på de resterande timmarna av dygnet!!! T.ex leva i ett flyttkaos vilket innebär att käka samtliga måltider på golv med damråttorna som middagsgäster och alltid undra vart något är. Men vafan har vi inga gafflar nu??? Har jag packat ner ALLA?  Toappappret? Varför står det i köket?? vafan, ska jag behöva bajsa och torka mig med duschdraperiet nu eller? Ungefär så. Ni fattar ju varför jag är så bizi. Aja här är mina "best nine" det är med andra ord mina mest likeade bilder på instagram under det här året. Blir jag förvånad? Njetski, ag vet väl att mina bloggläsare är ~all about beauty och att ni är så pass ytliga att fem av nio bilder innefattar MIG och min nuna! Ni fyller mitt ego, mmhmm. Sen även lite brev från mormor, åre och vårat nya lägenhetshus på kungsholmen <3 GOTH NYTT (H)ÅR OCKSÅ OM VI INTE HINNER HÖRAS MER!!!! kramen 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: