Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













fem fingrar är fler än fyra snorkråkor



Hörrni era bananer! jag har hittat ett nytt kul program (eg svårt o säga pga är endast typ fem minuter in i programmet, men ett program med b.la titiyo KAN väl inte va obra????) IALLAFALL följande bilder ska alltså föreställa hur jag såg ut under programmets gång. (inget arrangemang :S)

här plinkar jag, plinkar? jag rockar* på den berömda luftgitarren till introt när någon bra låt kom igång (jag har fem hela fingrar i det riktiga livet) har aldrig kunnat behärska denna luftgitarr tho??? obs ursäkta för utvik (NEJJE?) men när man har feeling finns det ingen tid för att klä på sig

Här sjunger jag till darins "lovekiller" föreställ er min ljuva stämma "LÖÖÖÖVKILLAH" med en amerik....svengelsk accent. mmm-h

Nej va??? När någon i kören gissade på att zara larsson va örti år med botox, OKEJ inte helt otroligt???? men hello she is a baby girl, duh


viker in årorna


 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: