Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













låt en kvinna leva lite



är de så fel med  selfies och två polare som ställer upp i alla väder???

men herreguuuu! de är ju fan noll kvallisort på den här bloggen alltså. Varje gång jag klickar mig in på den här så kallade 'bloggen', om den är värdig att kallas det fortfarande??? hör jag gud...eller nån annan lurendrejare ropa NEJ!!!!!!!!!!!!!!!! Vadå nej?? Jaja, som jag att jag nånsin följt guds ord, nonne,  inte denna gång heller. jaja, har dem närmaste dagarna mest tänkt gå i alkoholens tecken: köpa öl, dricka öl, vara bakfull av öl. hejrå så länge och goth nytt år hörrni!
 
 

 
 
 

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Jaaa klart du kan kalla det en blogg bästa du!! Kör på samma bärs-stil som du nu kommande dagarna <3 :D

Svar: helt rätt annie! :D
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: