Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













konsten att anamma gurkstavar och längdskidor i trädtopparna



Heeeej mina bebisar! Jag har sedan i typ måndags spenderat $$$ som en jävla queen vilket innebär att köpa blomster på ikea, en jävligt het vårjacka & köpa öl för dyra guldpengar + att ida är här nu!!! KUL men mitt fysiska mående är bice vilket är ledsamt :'( för då missar man roliga stunder såsom fester och att faktiskt hänga!!!! I övrigt håller jag på att "pilla" och "dona" här hemma, mitt motto för marsmånad är  öppenbarligen *andas fashion, bajsa fashion* jag har t.o.m köpt tulpaner idag, vem fan är jag????? blir oroli'  har identitetskris eventuellt. Må gud vara med dig och bre en smörgås, amen. eller vare nu står i bibeln, pepp pepp o puss puss 
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: