Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













säljer (en del) av min själ del två



 
GRYMT heta dr martens i grönt. Letade sön't www efter dessa, men tyvärr har de ba fått damma på min skohylla pga råder skomani i hemmet. storlek: 38. De är impregnerade + insmorda med läderfett, skickar med ett par gula (nein, gult är inte fult!!!!) skosnören och skolåda. Nypris var: 1299:- släpper dessa för 600 korvar (ev pyttelite billigare om du är snäll). Finns att $$ på fridhemsplan i stöckhölm alt att jag fraktar till övriga delar av svedala typ umeå <3.  SÅLDA


Platform-sneakers från Vagabond. mkt, mkt bekväma att gå i och mjuka på fötterna. Sparsamt använda så de är mye bra skick. Storlek: 38 kan ev passa en 39. Också impregnerade! Nypris i butik nu är: 799 kr säljer dem för 400 pesetas, d är sant - dessa finns också att hämta på fridhemsplan eller kan fraktas.....osv. KÖP! SÅLDA
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: