Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













kärleken är inte en tillflyktsort, ett sanatorium, en badort vid havet



 
Hörrni! är så jäääääääääääävla ångestig över söka-plugg-perioden just nu :S Var helt övertygad om vad jag ville göra (inte) men detta är ju en jävla djungel?????? varför har ingen talat om detta för mig??? kommer att få en identitetskris inom snar framtid (imorgon) = klä mig i truckerkeps, hångla upp epa-förare och plugga jordbruk eller nått! varför äre så jävla viktigt å va 'nått' nuförtin?? de va ju enklare förr *ho ho*, då hade de ju räckt me o va en ~tuff bryd i en eventuell lyxförpackning o inte nå käbbel. Har ja inte nått tio av tio unika hipsterpoäng redan när jag läste genuspedagogiken???? snälla, låt mig va nu ba, tack på förhand! /loser

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Hoppas det kan vara något slags plåster på såren att veta att du inte är ensam. Själv har jag hoppat av inte mindre än två civilingenjörsutbildningar, hoppat på en tredje utbildning, fått krupp och dragit till australien och hoppat tillbaka till den tredje utbildningen. Och nu är det dags att välja en master....... ÅNGEST
<3

Malin / Inte vego, men   -  

En annan plugg-velare här. Och livsvelare överhuvudtaget. Har flyttat och börjat om så många ggr i mitt liv och nu när jag äntligen hade bosatt mej på en plats och bestämt mej att: "Det är på riktigt den här gången, Malin. Nu bor du här minst två år!", så hoppar min rastlöshet över mej och ba: "Är det inte dags att plugga igen? Vad säjs om lite folkhögskola, kanske???" Så nu har jag tagit ledigt från jobbet en vecka för att skriva ansökningar och fixa arbetsprover till folkis. Livskris och mental meltdown.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: