Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













video med mina bästa secondhand-fynd



secondhand-fynd from Alexandra Lovén on Vimeo.

Hej hörrni mina gyrkor! Jag nämnde ju för nån dag sen att jag skulle göra en video med mina secondhand-pärlor vilket jag nu gjort!!!!!!!! Nu undrar alle om det blommar i asfalten pga jag håller något jag lovat.... :S. Det känns så jävulusiskt ostigt att jag har spelat in denna pga d är ingen briljant kvalutta och frågor en har ställt sig under tiden är följande: vem är jag ens????? vem bryr sig????  (obvy ingen) å kommer nån ens titta???. förmodligen inte blir ju då d tradiga svaret. MEN här är den iallafall.  plz give a girl sum cred :( klem 

KOMMENTARER

Pegah   -  

Sååå fina ting!! Måste uppenbarligen dra med dig på en second hand-runda någon gång!

Svar: men tack pegah!! ja men självklart, hör av dig när du har vägarna förbi så kör vi en runda!
alexaaaa.blogg.se

  -  

bravo!

  -  

du är en pärla <3

Svar: <3 <3
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: