Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













el fiebre från pisskvarten



men vad i helvette har quinnan gjort de senaste decenniet??? tänker ni bergis nu. ja men jag har väl ev gömt mig under en liten, liten marmorsten eller så har jag bara haft det så jävla ROLIGT att bloggy har fått stå på tomgång framtills dagen D = idag da. TÄNKTE förmodligen att vi kör en redig recap pga har haft ett mye innehållsrikt liv på sistone, har t.ex haft en god förkylning på tre veckor långa.......ÄVEN köpt plateuskorna från *HEAVEN* på 70 % realisation och livets kashmirtröja som framför allt värmer astrid & asta (mina brön) och d andra nertill, för överkomliga sextio öre (60 korvar men ÄNDÅ). annars då? ursäkta för kapitalismens intåg i min blogg.....här kommer den lelle bildvågen hej å hå pyss

en av dagarna en hade betydligt mindre att göra.... Inredningsdetaljer: Vattenflaska i rött, 100 % plast, 49 kr på ditt närmaste gym. 

loppishysteri med familjen annorlunda

konsert m yrban cone på grandpa. ur bild: jag och joanna njuter av en...eller örti gratisöl, taco taco 



oj oj OJ vilken bildström va.....råkar va hemma med feber från helvittet men det är väl som vanligt säg??? haj
 


 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: