Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













På öfvre frotteras det skapta



 HALLÅ HALLÅ i  stugorna! Mår ni stadigt??? d gör jag pga har ätit örti greyer från haymarkets frukostbuffé och skitit sönder toaletten på rummet med rådande ibs-mage. Bajsade självfallet rosor. Hymlar ej om denna överklass-resa över en natt. Nu vet jag hur ni rika jävlar därute har det!!!!! å de va ju inte så märkvärdigt.... Det är ju lixom ingen skillnad på den malätna, något buktade bäddsoffan hemma och denna kingsize-bed med tillhörande "komfortkontroll". Fast en lever ju ändå efter mottot: fint folk, ska fint ha. De unnar vi dem!!!! Ses hemma bland skorpor och vatten. Klem

 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: