Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Ro i hamn



*kör en kickstart med två goa vårbilder...eh* 
 
men guuu är den här bloggyn ens värdig att få ha en sån go design???? d självklara svaret på den frågan  är väl: d är ORIMLIGT!!!!! något annat som däremot är rimligt är att våren fan är kommen till stockholm, ären inte? vi kan ju låtsas om att vi inte vet att det ska bli tregradigt imorgon med snöblandat regn, låt oss be till vädergudarna att vi slipper kissvädret :').  nu ska jag typ surfa in på www och  söka rimliga jobb som "maskinoperatör på chokladfabrik" fatta mig där??? klippt o skuren! jaja fridens liljor o de där!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: