Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













sol i sinne brun inne....NAJ obvy sol i öge för den tröge



hello *is it me you looking for*....d e yours truly som knackar på. LÄGG AV är jag tillbaka efter typ tre månader av andaktig tystnad?????????? JAPP! tillbaka med ev lite längre tånaglar, men mindre press under bröna (kunde ha varit silikon, men d va nog mest en samhällsprydd stress). Just nu gör jag något så trevligt som att dricka te och lukta svett och solen fluktar fram bakom fönsterkarmen. JO som den medelklass man är har man glidit på räkmacka hela livet and still going strong....vi har flyttat från stockholms avgascentrums mitt till utkantens pitt - hägerstensåsen. Det är så jävla fint här och jag har även en ständig ume-känsla här!!!!! :')  d va allt. handslag, famntag klapp OCH kyss. Ni har inga alternativ. 

KOMMENTARER

lars   -  

Så vad har du sysslat med i 3 månader utan blogg? Jag har bara hållit på i tre månader. OK Välkommen tillbaks, Ha en go fredag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: