Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













grls n bois i'm back in this biz



 
herreguuuudarns! jag har inte ens vågat flukta in här pga usel förälder till denna blogg! Är ni ens kvar? igår kallade linnea mig för en *bloggchey* och då känt' ja direkt att ja va tvungen å leva upp till d. jag har hunnit nå jävulst mkt sen jag glutta in här inser jag. tänkte att d enklaste vore att sammanfatta det i någon form av selfiekavalkad + ett bajsnödigt foto på vårt ommålade sovrum!!!!!!!  here you go ↑ önskar eder //

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: