Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Den utlovade årsresumén



Okej...here we go! 2011 har varit ett väldigt händelserikt år på både gott och ont. Det har varit mycket tråkiga besked, dåliga beslut och ångestladdade situationer. Men det har även funnits så jävla mycket gott bakom alltdetta. Jag fortsätter att växa i mig själv, förra året beskrev jag mig som en uppdaterad alex 2.0, så detta år om möjligt är jag alex 3.0? Kanske och eventuellt den bästa versionen av mig själv, alla är vi oslipade diamanter och det är inte förrän idag jag har förstått att det är okej att ha brister. Jag har öppnat ögonen och sett att alla möjligheter jag tidigare inte trott var ens överhuvudtaget möjliga, faktiskt var och är det. Touché! Jag har blivit mer rakryggad än jag någonsin har varit och jag kan idag tillåta mig själv att vara stolt över den jag är och den jag har blivit.

Jag har många gånger velat lägga skolan på hyllan både av brist på förtroende och självkänsla men även förtroende från andra. Det var många som skakade på huvudet, la en hand på axeln och ifrågasatte mig. Det värsta jag vet är när folk ifrågasätter mig i hur jag agerar i saker och ting men även när folk inte tror på mig. Mig som människa! Jag har aldrig haft ett behov av att bevisa saker för människor runtomkring mig men det sticker i ögonen när såna här situationer uppstår. Det är omöjligt att inte bli besviken, så idag sitter jag här med fina betyg, världens finaste klasskompisar och skrattar åt de som trodde de omöjliga inte kunde bli möjligt. 

Och slutligen utan att låta den klyschiga biten ta över. huvva. Så vill jag bara säga till min fantastiska familj och mina vänner att jag älskar er till månen och tillbaka. Utan er hade jag inte varit den jag är idag!

Hängde i världens bästa, Hemavan
Moa hade fyllt 18 & köpt sina första folköl så vi firade sagt och gjort med det och tårta mitt på ljusa dagen
Jag & Viktoria fyllde 18. Vi drack champagne och hade vår första lagliga utgång
Det var dags för fler fantastiska människor att fylla år, mera öl och utgångar
Vi hängde på peace & love, levde lökigt liv, såg deadmau5, vi hade vattenbrist och var fulla 75 % av veckan.
Lisa styrde världens mysigaste födelsedagsfest ute i Fredriks stuga, vi badade mitt i natta' och lekte fyllelekar
Första gången vi åkte ubåt (gummibåt) på älva', det började regna och min båt höll på att sjunka under E4:a bron
Vi hade tatterz (Peace & love camp) reunion på Sannis bakgård, de va fejnt
Vi hängde på Vita björn åtaliga gånger (läs: varje dag....) med billig öl och lite celebert umeå folk
Vi bestämde oss för att ta en spontanöl på Båten, sen cyklade Kajsa till Obbola för att träffa sin nuvarande pojkvän. De va fint.
Vi firade Linnea poppade champagne och hängde på scharren med Trubblizar
Jag åkte upp till Luleå och gjorde mig redo för min tredje och största tatuering. 5 timmar av horribel smärta, gjord av fantastiska Franco!
Tappade bort alla mina vänner (ja jag har faktizkt såna..) trängde mig längst fram för att se mina favvisar, Rebecca&Fiona
Vi var på ett sjukt bra uppstyrt barty på gamla slakteriet. Trompe le monde, legendary
Jag & Linnea tog oss en välförtjänt bärs, åkte ner till Stockholm, hade en magisk resa. Träffade fina människor, åt brynch på berns och hälsade på världens bästa mormor.
Minerva styrde 200dagars-fest (194 dagar kvar till studenten) på corona, det vankades middag, jävla massa öl och lekar. Jag vann årets festare, skrattade mest men lyfte av hatten ändå!

KOMMENTARER

Kajsa   -  

åh tack vad fint av dig. Alex jag tycker vi ska försöka hänga lite mer i år det var aslänge sedan jag såg skymten av dig!

Kajsa igen   -  

haha ps. den cykelturen var väldigt trevligt och blöt då det började regna på slutspurten. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: