Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Valbörg, var hälsad



Idag blir det ett inlägg i form av punkter. Punkt. 

-Alltså jag blir GRINfärdig & mörkrädd när södra delarna av svedala definerar vår som sommar, med all rätt. Och vi i norr kan definera vår som snålblåst och en jävla massa snö kvar. Som sagt, mörkrädd. 

-Eventuellt de värsta jag vet efter ljudet av när någon annan borstar nötterna. (Nej inga pungsäckar, tänderna...) är folkz som särskriver stavar typ enda med ända. //*Spellinghitler*. Alltså jag BAXNAR när detta händer. Händer dock även den bäste....(*Me* MySeLf* *AnD* *I*)

-DAFUQ??? Sol på valborg? Säg mig sen när har vi bleka norr(f)länningar haft sol senast på valborg? 1883? 1789?

-Är så kissnödig nu att det snart läker, så jag tror bestämt att vi avslutar HÄR. Älskar att skriva med stora bokstäver, känns som att man kan poängtera saker och tydliggöra för att anpassa sig till er tröga l-ä-s-a-r-e. Oki, förlåt. Sluta inte läsa min blöggy nu. PUSS, lav jo.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: