Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













~med livet som insats~



 
IKVÄLL mina vänner, ska jag vinka av jocke innan han lämnar oss i schvedala för norrbaggarna! Temat är: Student. Jag har kvällen i ära svart långklänning, svart hatt och svarta skor. med inte så vänliga hälsningar alternativ och unik studentchey. Nu ska jag dricka öl tills jag storknar tjing

KOMMENTARER

Jane   -  

Snygging!

sv. Visst är de! Jag upplever att de är helt normal i storlek ;D

Svar: men tack snyggis! Jamen okej har ett par typ exakt likadana kopior från dinsko i brunt, älskar dom men är även sugen på ett svarta så kanske att man ska slå till på ett av dyrare slag ändå:)
Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: