Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Men du...fick du dina photoshopkunskaper i frukostflingorna eller



Halllåååjj kycklings! Tänkte bara meddela för er som är lite lätt utvecklingsstörda och inte kan se med eget öge att jag gjort om lite på bloggurt. Sen att "2an" som jag gjort på bild 1. ser ut som Zorro's *"Z" eller typ tre svarta purjolökar det tiilhör ju en annan kategori. Om ni klickar på pilen så tas ni directos upp till toppen igen. Vad tycker ni??? Lite nytt o fräsch! kjam

KOMMENTARER

Ida the slida   -  

Oj oj oj oj oj oj, man tackar och rodnar! ;):):P:O:D

IDA COOLIDZ   -  

Vart är frukostflingorna köpt snälla svara viktigt vill ha kusnpakerna svara plz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: