Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Lite nytt kladd på kroppen




HERMANAS! Jaha, vafan gör den där alex när hon inte sitter vid blöggy och ger er FANTASTISKT jävla viktigt information om ~livet tänker ni???? JO: Lever typ på kremerade bacon, städar som en manisk, lånar böcker, bråkar om disk (Som jag LOVAT högt och stort att jag aldrig mer ska bråka om.....) OChhH även "Sånt där som jag kommer att ångra när jag blir gammal...." enligt pappy. Nämligen...sorterat kablar på gubbdagis.....NEEEJ:S,  ha ha, har fyllt på med lite bläck på kroppen! Ber ödmjukast om ursäkt för väldigt intetsägande ansikte på första bilden *Försöker låta tatten stå i centrum* kram
 

KOMMENTARER

Idaaaaaaaaa   -  

Ha ha ha! Alltså det är ju på G ba såru vet;);););) (mål 2014)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: