Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Att gå igenom photobootharkiv



 

<3 bästa, fina vännerna som idag bor på FEL plats på denna jord 
OH how I miss den fula jävla röda fondväggen i mitt gamla flickerum 
Denna kväll kickade ett nervöst flickebarn ut sin kära pappa för att ha sin första DEJT(!) med Sebbe. Något bra måste jag ha gjort????
Ja, att klämma på tutti verkar ju vara vanligt förekommande  i mitt photoboothliv......
Klippa lugg i badrum med kökssax kan gå såhär! Är betydligt mer nöjd än va jag ser ut :S
Peta näsan verkar man ju inte göra alltför sällan heller
*Ömma kyssar* eder alex

Jaha mein freunds! Då tänkte jag att vi skulle gå igenom mitt photobooth arkiv som aldrig tycks sluta både för att både för att ge en med bekräftelsebehov-just lite bekräftelse :') OCH för att jag veeeeet att ni så gärna bakom era datapatas så gärna vill titta på mig. Mjapp, inga konstigheter! Lets doris

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: