Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Vad en gräsänka gör en torsdagskväll = NADA



HEJ LIVET Å NI ANDRA! Ikväll är jag sugen på att vräka i mig allt ätbart i ren tröstanda pga 1. Jag har inga freunds, alla är och reser i världens alla håll och kanter = ensammen varg 2. Lever ihop med en skejtare vilket innebär att han LEVER på sommaren och kan alltså vara ute hela kvällarna med sina polers och dess brädor, KUL för dom förstås! MEN dessvärre mindre qewl för mig. HA HA. Mitt ego talar..............:')  Är det någon som villl bli vän med mig därute???? call me 070......eh

KOMMENTARER

Linnea johagen   -  

Åh jag vill!! Flyttar till öst på stan på fredag ju! And we gotta haaaang!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: