Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













BOVEN I TOVEN ELLER KLÖV EN RÖV.



Jaha igår var en helt fantastisk kväll fick träffa gamla klasskompisar & annat trevligt fölk! Idag både känner en sig och ser uppenbarligen ut som en liten, liten fyrkantig förruttnad frigolitbit som ligger och chillar på trottoarkanten. Jaa, SKÅDA?! Jag är fyrkantig. Vet inte varför päronen försökte lura en med att en blir fyrkantig av att sitta för mycket vid dattan, det är ju ölen som är boven....:S men de var väl inget dom ville tala om. AJA sväva iväg da, är så jävla trött i huvudet idag och på måndag börjar jag jobba igen. Hur det känns? Ja men på en richterskala från 1-5 så -15 ungefär. Nu ska jag ge mig ut i "solen" och läsa en bok på order av pappa och karln min, KRAMAR

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: