Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













tandvärk, tandvärk varför väljer du att gå bärsärk



(en riktigt bra bild på mig behind the scenes, lite dåligt ljus men men)


men har tanten inget annat att göra än att klaga???? jo men inte för tillfället! Jag har tandvärk från hell!!!!! jag kör alltså någon slags ofrivillig flyt-diet idag. äter mao bara flytande greyer,  inget mig emot tho pga  äter jävligt god soppa (gjord av undertecknad) och dricker dyra juicer som får plånboken att skrika "NEJ FOR HELVETTE" (tänk på danska). JA en måste väl få leva lite??? snart ringer väl någon hälsopolis och talar om för mig att det är meget socker i juicer, "faktiskt". "Så undvik det" Men då talar jag ju bara om för polipoppo att d e ju sockret jag är ute efter!!!! ha ha. kewl scenario. är mest trött och värkig och ynklig men snart kommer mormor hit vi ska göra myrornas och dricka en "slät kopp kaffe" som hon bad om. Inte jag då, jag är ju en sån där dryg människa som inte tycker om kaffe. allt för mig tjong bong grönsaksbuljong 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: