Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













SUMMA AV KARDEMURRAN JULI



OKI! Vill börja med att säga att denna listan är brutalt snodd från flora, så vi slipper dålig stämning eller typ att någon kommenterar "orka bajta andra bloggerskor" (SKÄMTA! alla vet att jag är den enda :') )
 

Godaste maten jag lagade:

 Det måtte ju vara min mangosalsa som jag äger ut på att göra!!!!!!!!!! hojta för recept baes ELLER ev min sorbet med fryst banan. Fryst banan är det nya fucking svarta, lägg det på minnet hörrni. 

 

Frukost:
obs: alla gröthitlers, var god avgå, ögona bums! Dadelgröt är greyen. Så-jävla-gott. Koka gröt i vanlig hederlig ordning, skär ner dadlar, valfri nöt och krydda med gurkmeja! LÄGG AV! jag lovar d e mumma gumma 


Efterrätt / godis:
Mina tio budord lyder: Varannan Suris Varannan Lakrits (reducerade ner till fyra, NOGArå)


Jobbat på:
Har ju faktiskt mestadels varit ledig (fattig) denna sommar. Har därmed jobbat på att t.ex sälja dessa 'roliga' strumpor för 10 kr/paret.
In och finansiera mig, pengarna går oavkortat till mitt ölkonto. 

 

Resa:
Vem fan har råd å resa utan ett korvöre?????? har hunnit till schtugan<3 eine gång iallafall 

Bästa jobbgrejen:
Att inte jobba obvy?

Upptäckt:
Att jag & en av mina bästisar ska få ha hela hösten tillsammans pga båda ska plugga. YASS 


Några saker som gjorde mig glad:
Att typ hela umeåcliquen har varit här och hälsat på <3, stugan, mormorhäng och öl  b.la (amen, lycka lånad av alkohol måste väl oxå gillas)

Sinnesstämning:
GLAD! LYCKLIG! BAJSNÖDIG! 

Kläder:

Helst trollor och bara brön, men eftersom nån patriark bestämde att 'kläder ska vi ha' så typ dr martens 4-evah, mest shorts och typ ~moderiktigt: klänning med spagettiband över tisha. LOL 

 
Musik:

veronica maggio - vi mot världen och laleh - bara va mig själv, även sven ingvars - jänta i blommig skrud.

Firande:

Att jag kom in på intersektionell genus II var väl ändå d största, allt annat är petitesser

Bok:

sigge & alex bok - TID, är så jävla tråkig nu pga vet att alla läst denna, MEN den var fan 5/5 snippor. 

Tv-serie:
Är USEL på serier pga rastlös själ och ruttnar efter två avsnitt, ska suga på den karran lite

 

 

 

KOMMENTARER

Sandra Leone   -  

Mangosalsa är livets grej! Snälla dela med dig av receptet <3

Linnea Aurora   -  

HOJAR för receptet!!

FrökenTV, bloggen om tv och film   -  

alltså så snygga stumpor

Svar: haha eller huuur!
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: