Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













tur utan retur



hörrni mina älsklingar! Jag har två saker på tal idag! 1. jag har plockat kantareller, OMG!!!!!! 2. har semifärgat håret blått, OMG (oki lite överdrift da) jag ber ödmjukast om ursäkt (eh nej?) pga sämst bilder, är mkt väl medveten om att d ser ut som ett misslyckat silverschampoo-försök eller dyl MEN de är obvy hundra gånger finare irl lite mer grå/blått än blått tho. JAJA avgör själva fö helvitte! jag känner mig lite punkig, d är väl de primära. fridens liljor! 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: