Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













spatserar över de brinnande bergen, de ropar galenskaper



amen vadå ni kan ju inte tala om för meg att jag är den enda på moder jord som spenderar minst fem...ton minuter på att ta selfies inne i div butiker???? spons någon? h&m kanske???
 
hej alla gla'a! nu är jag back in biz efter den rådande semstern, eventuellt att jag tog en veckas semester efter semestern oxå, men d hör inte hit :S. har sen sistens då varit i españa, i pansoparadiset (jag heter halvtidspensionär i andranamn, så ni kan ju bilda er en fantasi om hur mkt jag njöt!!!!!!!!!) förutom att lapa sol, ta örtimiljarder selfies och tappa mobiltelefoner i bajsvatten så har en väl även tagit en å annan kallsup i medelhavet också. Smaken föll mig inte riktigt på läppen, men va gör väl de när de smaken är som ostron. De på öfvre hade  gillat det iallafall....tjingeling hörrni  
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: