Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Att lovorda gud av orimliga förklaringar när inflammationen visar sin mörka skepnad



 

oj oj OJ! Hej förresten! Jag har tagit upp det här på samtliga sociala medier pga behöver ömkan!!!!!! pga2  har ont!!!! är ynklig!!! Jag har fått en "kraftig" inflammation i mitt högra lillfinger buhu :S vilket kan tyckas vara så jävla mesigt men det är faktiskt också helt VÄRDELÖST för att det gör svinont????? + andra anledningar:  kan ej använda högerhanden ö.ht, måste hela tiden hålla handen i en pekar-fem-fingrar-till-gud-vinkel, måste torka skit med vänstra handen, måste äta tråkiga tabletter och kan inte jobba eller plugga. Jaaaa ni hör ju? KUL LIV! ha ha, börjar tro på min egna teori om att allt händer kronologiskt å de är väl nu det går utför då med andra ord...jaja seya in hell da kanske, kram o korv så länge 

KOMMENTARER

chrissy   -  

haha noooo aj stackare!!! KRYA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: