Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













allt som är nöd(v)ändigt



 
 
HOHO! Omfamnar er rent bildligt men eventuellt också själsligt??? JAG VET att jag är en sänna dålig jävla *blöggerska* för tillfället om en får ha mage o säga att en är en sån i jante-svea. jag känner att jag får må-ill när jag tänker på att blogga. det är jämnt skägg mellan att köpa toapapper och blogga = inget av d är qul men det är nödvändigt om en vill kunna torka röven i slutet av månaden!!! JAJA. åter till gott samhällsbeteende, har en annan qul nyhet: jag ska läsa intersektionell genuspedagogik i höst!!!!!!! är så jävla pepp på de facto att jag ska få fylla på hjärnkontoret med gode mkt göttig info, heja mig! vad ska ni göra i höst?? svara meg, klem

KOMMENTARER

Sandra   -  

Heja dig!! Ps sköning ju!

  -  

tack att du frågar mig, vad trevligt. :)
jag ska fortsätta med min bachelor i PR, men samtidigt ta några extra kurser från Sverige på distans, :D Det blev CSS-kodning 7,5 och även GREKISKA kurs, 15 hp ;)

  -  

tack att du frågar mig, vad trevligt. :)
jag ska fortsätta med min bachelor i PR, men samtidigt ta några extra kurser från Sverige på distans, :D Det blev CSS-kodning 7,5 och även GREKISKA kurs, 15 hp ;)

Svar: haha QUL jocke! Saknar dä hoppas du kommer förbi stöckhölm snart <3
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: