Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













flygande pungkulor och småskaliga drinkar



vad gör ni som värst?? jag har en rent utav usel ~bloggperiod för tillfället och vet lixom inte hur man är rolig längre??? om ni nu tappat fokus på mitt oburdusa skrivande och istället fäst öget på min blyga bluz för att undra " va fan är det hon har på tröjan???" så är d alltså inga flygande pungkulor ni skådar. d är d lelle paraplydrinkarna. men de passar väl  iofs ett drinkluder som mig tänker ni??? ja de kan ni väl ge er fa-an på. *sippar på drink & skålar ut i cyberspace med er andra drink-wannabes*, viker in årorna! fridens liljor 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: