Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Över de sju haven och sedan är vi ett med asfalten förevigt



 
Hej era rövare!!!!!!!!!!! ville bara säga 'jag lever' och mår här borta i luleås skärgård, jag skiter ju inte bara på dass som nämnt utan jag gör ju annat "hälsovådligt" också, typ tatuerar mig. "men vafan gumman du kommer ALDRIG att få ett riktigt jobb"  tänker ni nu. Jag vill ändå inte ha ett!!!!! ska idag bli pensionär, spela bridge med farmor och  leva la vida lo' cash. fatta drömmen! detta är iallafall mina tre senaste tillskott som jag vill skryta med *försöker krossa jantelagen* *misslyckas mkt* två hjortron, en halvmåne (mamma lever i en livslögn och vill tro att detta är ett "c" för carina) och en pil som ska stå för min raka karriär i livet, skämta!!!!!!! lev väl och må gott tjohe

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: