Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













peta ut snor och använd dina favoritskor



Hur har din dag varit?
mye, mye bra. började dagen med att läsa en bok!!!!!! känner sådan harmoni i min annars så svarta själ när jag får läsa en bok, speciellt när man har sommarlov och har prick noll stress (d va iofs en lögn) :'))) + sen hänga med mamutt och bli bjuden på lunch. 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Inte en jävla susning. Något super o-originellt säkert som typ anna. så jävla....tråkigt???? förlåt alla annor därute ni vet att jag älskar er ändå...eller nått

Vilket är ditt största beroende?
garanterat att äta upp mina tånaglar. SKÄMTA! vad tror ni jag är för äckel???? d e väl socker da som resterande svennar stoltserar med

Vad gör du när ingen annan ser?

går helst naken och typ petar näsan, ev inte i kombo men kanske kan va nått å pröva

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?

frukost, kanske inte så jag sitter å flabbar åt att det är qul men att göra och förtära frukost är di beste jag vet, tror ja 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
oj pang på  rö'betan ba??? förmodligen någon slags torgskräck pga är så jävla ~ inåt ibland eller depression kanske? fan vet ja

Vad beställer du på krogen?
alltid, alltid öl!!!!! tips från coachen:  om någon vill i(m)pa på mig någon gång,  kom inte med någon jävla fruktig historia till meg då, typ ipa. fullkomligt hatar d

Vilken är din största skräck?
att jag eller någon i min närhet ska dö eller bli mkt sjuk typ, jag har någon slags fomo post-döden, tänker att "jaha men om jag dör, fan vad jag kommer missa greyer då???" eh, ja obvy

Hur gör man för att ragga på dig?
är en go person och inte bjuppar på ipa, tack!!!!!!!!

Vad har du funderat över på sistone?
om någon hittat min bajskorv som ligger och kletar i sumpan. "VA kan en hund bajsa såna stora korvar????" 

När skäms du?
fi fan, så jävla mkt onödigt grejs. när en tror att hela världen ser, typ ex. när man snubblar på gatan men sen brydde ingen sig??? blir alltid räddad av killy (eh) vid dessa moments pga han "låtsas" också ramla så vi kan "skämmas" tillsammans, älskar han för de oki <3

*djar*

Vem är den mest kända människa du talat med?
eh, oj va svårt känner ju så många ~kända???? typ bingolotto-gubby i umeå

Vilket uttryck använder du lite för ofta?

"omg" och typ "spännande" tycker numer öppenbarligen att allt är "spännande" -oj ny restaurang "spännande" JAJA, TJAT GNAT

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?

venne?

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
att jag ofta luktar jävulusiskt mkt tåbira eller att jag går och plockar kläa efter sebbe som en vore en 'mamma' man börjar ju undra???

Vad gör du när du är ledsen?

stänger in mig på tossi,  kanske tar en promenad, ringer mamutt eller bölar ner karlns tröja 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?

Mina dr martens. tänker aldrig ta av mig dom trots odör som sprider sig 

Har du någon gång slagit någon?
ne orka 

Vad ser du fram emot just nu?
middag! ska äta kycklingtacos med kompizar och se 'mans'fotboll pga d e d enda som de satsas pengar på i de här jävla landet 



ps. denna lista har legat i mitt utkast i ett par dar så sorrylorry för ev förvirring för er stalkers som vet vad jag eg har gjort idag rå ps 2. lista tot snodd från flora 

KOMMENTARER

ISA   -  

haha men hur skön verkar inte du dååå? Flabb på samtliga svar samt lite chock på tånagelsvaret. Innan jag läste hela meningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: