Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













långa skrangliga ben drar över atlantens fontanell



 
Hörrni era ollonborrar, hur fan e leget???? Är hemma från schtugelugan och det jag tog med mig därifrån är följande: frid i själen och magknip från helvittet!!!!!!! har ingen rimlig förklaring till detta vill ba hänga upp ändtarmen i en ampel å låta den hänga där tills det börjar växa svamp på den :S ska i övrigt peta nagelband och iväg på något qul monki-event med joanna ikväll! om ni undrar vad ovan bilder föreställer så är det gårdagens aktivitet när jag & sebbe var på kulturell resa och ville posera med benrangel.  tjoho det var allt från mig /tjing

KOMMENTARER

  -  

Hej! Undrar vilka bloggar du läser /*nyfiken*:~)

  -  

Hej! Undrar vilka bloggar du läser /*nyfiken*:~)

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Haha Ollonborrar alltså <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: