Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













att ta patent på ölsveda



jaha! hej hej från kräftan da! jag satt alltså ute tre timmar i solen med mampap och tänkte att en qool qatt som mig aldrig bränner sig (SKÄMTA bränner mig alltid 4 ever kräftan:S) men tänkte d ev skulle va ett undantag denna gång...eller nått. vill helst av allt svalka mig med en birr nu, på d brända ställena alltså. då kanske man blir på lullen på köpet, ölen lixom ~suuuuugs in genom huden? vad tro ni? ta patent på den idén??? är ni m o satsar???? JAJA KUL KUL herrå

KOMMENTARER

Linnea Aurora   -  

Definitivt patent på den idén!!!

Svar: hahaha eller hur??
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: