Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













de slingrar sig hänsynslöst likt niagarafallens ögonlock



Jag måste
bli av med bakisheten och utöka andra enheter, lol. hade gärna löst detta med: skita på dass och en påse godis. verkligheten ser ut som följande: petar bort överflödigt nagellack, skiter inför ett klientel i en porslinspatron och städar för terapi.  

Jag imponeras av
människor som brinner för något!!!!!!  +  eller kanske = kreativa människor. mitt gudbarn som är (utan att vara partisk, ok???) klokast i världen, hon säger alltid vettiga saker "sånt e livet" <3 


Jag längtar efter

Stugan! något så överjävligt att jag ibland är beredd att vandra dit per fot. den riktiga sommaren, hallå var e du??? längtar oxå efter nästa vecka pga då är skolan schlutt och jag får officiellt sommarlov, blir väl att hänga hos fattigvården eller dyl pga inge $$$$
 

Jag inspireras av

quinnor <3 återigen kreativa människor som ba gör sin grey, jag vill ju å??? jag ÄR ju ene kreativ människa (JA JAG TÄNKER SKRYTA , Å DÄR MED BASTA) men har ofta svårt att få utlopp för det


Jag drömmer om

att ha den lelle, lelle stugan på en kolonilott där jag kan odla alla världens grönsaker o gröna greyer (hasch framförallt) och sippa på någon god örtte-historia eller dyl, fatta den idyllen?? ÅH


Jag googlar på

allt. exakt allt. google is mein freund. just nu diverse bokklassiker som har med skolan å göra inge häftigare än så tyvärr 

 

Jag är peppad på
att kompisar flyttar hit i sommar! att ida snart kommer och hälsar på! sommar i stugan! festival! konserter! öl! gänghäng! bakgårdsfester! *FYFAN VA KUU-HUUL DE SKA BLI*

 

 

Lista mkt mkt snodd från sandra beijer

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: