Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













typpen ja för den som vågar



jaha hej hörrni era torpare! här  sitter fröken o kliar sig i hårbotten som nån jävla apa :S JAJA. över till det viktiga! på suntag far jag till españa för att fira sebbes börthday plus hänga med pensionärer och ligga på playan....JOHODA! MEN innan dess......hade jag tänkt försöka mig på en *grey* som jag tänkte kanske vore KUL för eder alla. Nämligen: visa opp mina bästa secondhand-fynd pga det är min bästa egenskap, att fynda kläder som kostar örti korvöre i div fyndlådor osv och inget mer!!!!!! vad säger ni?? snälla säg typpen ja, klem så länge

KOMMENTARER

  -  

Jaaa

Svar: keeewl
alexaaaa.blogg.se

Josefine Svärd   -  

du har en så härlig blogg!

Svar: men guu tack, va kul att den uppskattas!
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: