Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













SÄLJER MIN SJÄL DEL III



HÖRRNI! Jag är pank som en kyrkråtta i vanlig ordning. Finansiera mitt...liv. Kommentera eller typ mejla [email protected] om ni är intrezerade av något eller om ni vill ha fler bilder eller dyl. Möts upp i stöckhölm eller fraktas.  pyss så länge

 
Adidas original superstarts i helvitt. Så jävulusiskt fina men d kommer inte till användning pga har örtitusen skor som pryder mina fötter. De är knappt använda så i väldigt fint skick, rengjorda och impregnerade. Storlek: 38 2/3 (innermått 24.5 cm) Pris: 400 kr  SÅLDA
 Adidas-sneakers i mörkblått. Dessa är på rillo ASfina men måste sälja pga platsbrist + obvy slut på $$. Storlek: 39 1/3 (Passar även 38)
Använda men ändå i gott skick. Följer med ett par extra skosnören i vitt. Pris: 200 korvar SÅLDA!

Superschnygg kimono i blått som tyvärrski aldrig har använts pga konsumtionshets upphöjt i fyra. Storlek: 40/42 men tycker apsolut att den passar en fräsig 38 också. Pris: 60 krojner


Svarta *TYP* utsvängda/raka brallor med hög midja. Har använt sön't (inte bokstavligt) dessa pga såå fina men har ca fem styckna till. Storlek: M. Pris: 50 välspenderade jävla kronor OBS! Byxorna är ej smutsiga d är spegeln som vägrar att renas. 

Ball blus/topp/whatevz från beyond retro. Kan användas med både  knapparna bak och fram om en vill vara ~quirky. Tippar på att storleken passar en S/M. Pris: 50 kr
 
 
SJUKT heta högmidjade gamla mom-jeans som jag säljer med sorg i hjärtat </3. De är avklippta i benen och de står på storlekslappen att de är 29/30 men uppskattar de till 26/27 i midjan,  actually. Finns en pytteliten fläck på vänster knä, men inget som jaget har stört sig på. Pris: 60 kungakronor. ps färgen ljuger minst på bild 2. SÅLDA



 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: