Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













den utelåsta pisskvarten



Hej era torpare!!! I helga har vi haft besök av 1 sväris, 1 svägerska å 2 styckna barn, de va kult men sen blev  jag utelåst en stund och hann då med följande: Hitta en töntig pin på mark (lever since 1993 efter budskapet: den som hittar hen få!!!!) + göra en serie över hur det ca känns när man inser att man är utelåst med fem styckna påsar med diverse frysgreyer+ kast med liten hund. 


"Eh, jaha, hur funkare här nurå???" mvh Curlade Bernt Aldrig Rört Teknik 85 Bast


Här har vi "men LÄGG ÄGG....jag ryms inte ens i hissen???? *jag går sönt' pga detta är så tungt och hissen är obvy bara 1 kvm och jag 25*. pröva den ekvationen hörrni!!!! :S Traskar fyra trappor upp = träning = kompenserar med kladdkaka direkt ur form + sojagrädde, annat vore gal1!!!!!!

d va allt
 
hej så länge


 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Fyfan vad jag vill ha kladdis nuuu. Pallar inte baka nån veganvariant som jag inte ens vet om den blir god :'(

Svar: haha ååh :((( förstår daj!!
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: