Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













dreglandes över pompösa trädkronor



JAG VET, JAG VET! Jag har en finne på läppen! skämta, men jag är smärtsamt medveten om att receptet på den där jävla mangozalzan som jag skryter hejvilt om inte kommit upp än. MEN fatta då att jag är upptagen med att typ klämma finnar, peta näsan och ifrågasätta patriakatet genom skolarbete!!!!!!!!! + vill ha en go bild så ni ska dregla och ringa alla ni känner och ba " HALLÅ LET'S slå ihop våra la vida lo'cash börsar och laga en mangozalza" d kommer, d kommer...i veckan , / bäverhojt 

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

LÄNGTAR

Svar: åh KUL! TACK
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: