Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













patriarken gösta sätter agendan



jeg och den lelle underlivsrengörarn


men hallå i stugorna!! hur står det till? eg ville jag bara snabbt kika in å ge något slags töntigt livstecken men OCKSÅ *meddela* er på www om att ikväll eller imöra ska ni få mitt jävulusiskt goda recept på mangozalza!!! Ni tjuter av lycka där hemma nu förstår jag.  Den som väntar på något goth.....är ett så jävla urvattnat och löjligt uttryck pga vi med dåligt tålamod då????? världen är inte skapad för oss , inte för oss quinnor heller. sorry för sen insikt, patriarkatet har varat since 1800...nånting jag VET de! hej hej

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

LÄNGTAR till mangosalsan!

Svar: jahooo! så kul! recept kommer schnaaart
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: