Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













ALLA GODA TING EN KAN ELLER VILL ÄTA



Jag har bombarderat min "mumma gumma"-mapp på bloglovin. d är ingen mapp med snygga kvinnor, även om en kunde trott annorlunda. d är där jag samlar alla jävulst goda recept som finns i hela världen, självfallet gjorda av qvinnor. Är väl inget nytt under solen att killar med pillar inte kan laga mat??? Klicka på rubrikerna för att komma till recepten. Här kommer några av dom: 
 
 
"3 VEGANSKA & PROTEINSTINNA RÖROR ATT ÄTA TILL DINA CITRON & ÖRT-FRIES"  
FY HELVITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!  d e ju ingen nyhet att jag älskar prick allt denna brud lagar.


"SNÄLL UGNSBAKAD GRÖT MED BÄR & KNAPRIG TOPPING"
Men guu, d här låter ju förjävligt....gott???? Är numera en grötälskare mvh new_yoga_girl_likes_havregryn


Alltså har på rillo suktat efter den här skolmaten så jävla länge nu???? Nån mutta får de väl ändå va. Klockan kvart över kotten är det jag som ställer mig och lagar detta till middag. 


"SYRLIG RÖD LINSGRYTA MED TIMJAN OCH FRÖN"
 


alltså say no more??????? linser e ju typ den bästa proteinkällan för oss icke-likätande människor + oss som även är fattiglappar!!!! KÖR I VIND! 
 
detta om detta. hej hej

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: