Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













att ha öge för att avrunda i tid



 


HEJ från TJEJ! Ni kan föreställa er att jag skriker högljutt genom cyberspace när jag skriver med V-E-R-S-A-L-E-R pga blivit tillsagd av karlar since 1700-talet att hålla käften o sitta ner i båten, snart kommer d väl efter mig med en köttkniv o hugger mig i röva!!!! längtar till julafton pga har bara önskat mig gucciväskor och annat dyrt som jag ska flukta med på stan eller typ doppa i skinkspadet. om sanningen ska fram är det mest böcker som står på min önskelista och vet inte om detta säger 1. att jag hemskt gärna vill vara en del av hipsterklientelet där det främst är viktigt att det står örti böcker i ens bokhylla för att skylta om att man har en stark 'kulturådra' (men eg har man inte ens läst hälften). ELLER 2. att jag bara har en inre jävla bokmalsnörd inom mig!!!!!!!!! finn svaret på s. 32. jaja....avrundrar här m en önskan om att ni får en  go jul och ett riktigt gott nytt år. Nu signar eder selfiequeen ut, ni slipper mig lagomt fram till dopparedan da.......

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: