Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













efter örti år av mycket, mycket stel tystnad



JAG ÄR TILLBAKA!!!!! börjar med en stark photobooth-resa på eder queen. Givetvis från förr när man hade långhåre och innan man blev korad till att ha sveriges risigaste hår pga d pågående liv1!!!!!!!

förutom vädret så är väl livet rätt så ok just nu hörrni!!! jag var på lussemiddag iförrgår med två styckna lusseqatter. Vi drack syrliga drinkar och åt en mustig gryta som sig bör. Mår riktigt, riktigt dåligt när jag tar ordet 'mustigt' i min mun, men nu äre så va. Jag har inte köpt en endaste julklapp på grund av gått i personlig konkurs likt varje år. här skulle d ha vart den lelle recapen i form av bilder men jag har har obvy haft ett så jävulusiskt tråkigt liv de senaste månaderna att d blev inge av d. go jul o gla advent o grattis till helg. 

KOMMENTARER

  -  

Kul att harej tillbaka hörru!!

  -  

Kul att harej tillbaka hörru!!

Svar: men TACK för respons!
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: